vrijdag 14 februari 2020

Mooie woorden (131)


  • Azuu ne schuunn branslee. Woir edde dendienn gepiekt?
  • Ela, ela, gepiekt! Ke em gekreegn van meenn bizoe.
  • En woir eetie jij em…
  • Nie gepiekt, jong. IJ eedem geschootn ip de kirmesse.
  • Binst dadde gij ip de droimeulekies zot zeekre?
  • Nieje jong, in tschietkrom. Ge zijt zeker tcharloes?
  • Oeioej, verzeekerst wel. Ip nen branzlee van tien centiemn.
  • Jaja, uien neuze krult van zarjoesegiet. 
  • Ik e ip den otobots gezeetn. Doir wast tenminsn giestig.
  • Moir get wel giene schuune kadoo gelijk tekikke.
 geertgewijs: 

- Zo'n mooie armband. Waar heb je die gestolen?
- Ho, ho, gestolen? 'k Heb hem gekregen van mijn lief.
- En waar heeft hij hem dan...
- Niet gestolen, zeg. Hij heeft hem geschoten op de kermis.
- Terwijl jij op de draaimolen zat, zeker?
- Maar nee, in 't schietkraam. Je bent zeker jaloers?
- Oeioei. Wellicht wel. Voor een armband van tien cent.
- Jaja, je neus krult van jaloersheid.
- Ik heb met de botsauto's gereden. Daar was het tenminste leuk.
- Maar je hebt wel geen mooi geschenk zoals ik.

In de reeks 'muziek of geen muziek', deze week:

  • Se, kunde gij gien irreke speeln ip uien trompet?
  • Da goi moeilijk goin, want ke meene veenger zier gedoin.
  • Oewilde zeggn tons? Kunde nui speeln of nie?
  • Eentoelange messchiens wel, moir al ovrande weke noir de repetiesie goin, dad es een beetse te vele.
  • Ette uie veenger tussen de deure gestookn of wa?
  • Nienek, meenn ezel eeter ip getortn.
  • Te wel besteet.

1 opmerking:

  1. - Zeg, kan je geen melodietje spelen op je trompet?
    - Dat zal moeilijk gaan. 'k Heb namelijk mijn vinger bezeerd.
    - Hoe bedoel je? Kan je nu spelen of niet?
    - Uiteindelijk misschien wel, maar elke week naar de repetities gaan, dat is een beetje te veel.
    - Heb je je vinger tussen de deur gestopt of zo?
    - Nee, mijn ezel heeft erop getrapt.
    - Je hebt het verdiend!

    Geert

    BeantwoordenVerwijderen