donderdag 19 oktober 2017

Mooie woorden (98)



-          Oe loit est?
-          Koirtse van meen bille, meen arloeze lig stille.
-          Oei, wa schilter den?
-          Ge moet er gien acht ip sloin, moir ke slecht geslopn vandenacht.
-          Oe kommet?
-          Kwiere wakkre en twa pekkedonkre en kvonne meen arloeze nie.
-          Wa ette tons gedoin?
-          Ip de kirktoorn gekeekn. En twa koirtse van den drijen, we goin vrijen.
-          En ette tons…?
-          Vaneigens.
-          Enne…, oe wast?
-          Koirtse van den ienn, me goin deran begienn.

anders gezegd:

-          Hoe laat is het?
-          Kwart van mijn bil, mijn uurwerk ligt stil.
-          Oei, wat scheelt er?
-          Sla er maar geen acht op. 'k Heb vannacht slecht geslapen.
-          Hoe komt dat?
-          'k Werd wakker en 't was pikdonker en ik vond mijn uurwerk niet.
-          Wat heb je toen gedaan?
-          Op de kerktoren gekeken. En 't was kwart voor drie, we gaan vrijen.
-          En heb je dan...?
-          Tuurlijk.
-          En... hoe was 't?
-          Kwart voor één, we gaan eraan beginnen.

In de reeks ‘stuurloze conversaties’, deze week:

-          Woir goite noirtoe den?
-          Noir Woiregem.
-          Woire? Noir Woiregem? Mee uie veelo?
-          Ba jo gij. Zuu verre es da nie zan.
-          Ah nieje? Woir weunde gij meschien?
-          Ikke? Ien Woirmoirde.
-          Tons moete alover de Koirmont.
-          Ba niek gij. Over Tiegembirg ja.
-          Ik weune ien Grijzeloke en kmoe noir Kizzer.
-          Da es nog veel vuuder.

1 opmerking:

  1. - Waar ga je naartoe?
    - Naar Waregem.
    - Waar? Naar Waregem? Met de fiets?
    - Natuurlijk. Zo ver is dat niet, hoor.
    - Ah nee? Waar woon jij misschien?
    - Ik? In Waarmaarde.
    - Dan moet je over de Kwaremont
    - Maar nee! Over Tiegemberg.
    - Ik woon in Gijzelbrechtegem en ik moet naar Kerselare.
    - Dat is nog veel verder.

    Geert

    BeantwoordenVerwijderen